شرایط و قوانین استفاده از محصولات و خدمات شبکه آذین – Privacy & TOS
شرایط و قوانین استفاده از تمامی خدمات و محصولات شبکه آذین
این توافقنامه توسط و ما بین شركت فناوری پیشرفته پارسیان (سهامی خاص) به شماره ثبت 2448 كه در این توافقنامه “شبکه آذین” نامیده میشود از یك طرف و شما (وكیل، نماینده، وارث و جانشین شما) كه در این توافقنامه “مشترك” و یا “کاربر” و یا “مشتری” و یا “خریدار” نامیده میشود از طرف دیگر، تنظیم شده و قابلاجرا میباشد. ورود به سایت شبکه آذین ،خرید هر یک از خدمات و یا محصولات شبکه آذین ، استفاده از هر یک از سرویس های رایگان و غیر رایگان شبکه آذین و یا انجام هرگونه معامله ، تعامل و یا تراکنش با شبکه آذین و تمامی پیمانكاران، نمایندگان، كارمندان، مدیران، سهامداران ، وابستگان و تمامی زیرمجموعههای شبکه آذین مستلزم پذیرش تمامی بخشهای این شرایط و قوانین بوده و در صورتی که شما با بخش و یا تمامی این شرایط و قوانین موافق نمیباشید باید از وب سایت شبکه آذین خارج شده و دیگر به آن بازنگردید و هیچکدام از سرویس های شبکه آذین را استفاده ننموده و هیچ یک از محصولات و خدمات شبکه آذین را خریداری ننمایید. در صورت خرید و یا سفارش هر کدام از محصولات و خدمات شبکه آذین شما این شرایط و قوانین را پذیرفتهاید.
این توافقنامه و قرارداد با توجه به ماده ده قانون مدنی و از هر حیث تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. این توافقنامه و قرارداد در ۵۲ ماده تنظیم شده و به تایید طرفین رسیده است. کاربر به صراحت اعلام می دارد که تمامی این توافقنامه را به طور کامل مطالعه نموده و با ورود به سایت و یا پرداخت مبلغ و یا عضویت در سایت تمامی این شرایط و قوانین را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از وی وجود ندارد و وی تنها یک نسخه از این شرایط و قوانین چاپ نموده و نزد خود نگهداری می نماید.
توافقنامهمشترك متعهد میشود كه تمامی بندها و شرایط این توافقنامه را رعایت نماید. چنانچه خدمات و یا محصولات شبکه آذین را تهیه نماید، این توافقنامه باید به طور كامل و تا زمانی كه از خدمات و محصولات استفاده میکند و از مزایای آن بهره میبرد، اجرا شود. چنانچه مشترك در استفاده از محصولات و خدمات شبکه آذین انصراف دهد، هیچ وجهی از سوی شبکه آذین مسترد نمیگردد (به استثنای موارد بند ۴۵ این توافقنامه). مشترك میپذیرد كه در صورت تمایل به قطع استفاده از خدمات شبکه آذین مسئول خواهد بود كه این موضوع را به شبکه آذین اطلاع دهد.
منابع سرورهر وب سایت که بیش از حد متعارف از منابع سرور (مانند CPU، Ram ،HDD و پهنای باند یا شبکه) استفاده کند متوقف خواهد شد و کاربر موظف خواهد بود میزان مصرف سرویس خود را از منابع سرور تا حد استاندارد کاهش دهد تا سرویس کاربر مجدد فعال گردد. شبکه آذین بسته به شرایط سرور تعیینکننده حدود متعارف استفاده از منابع سرور خواهد بود به این صورت که هیچگاه سرویس کاربر نباید باعث ایجاد اختلال در سرور و یا ایجاد کندی و یا کاهش کیفیت سرویس کاربران دیگر بر روی آن سرور گردد. همچنین هر وب سایت یا سرویسی که بدین شکل موجب اختلال در کارایی و یا سرعت سرور یا شبکه شود تا زمان رفع این مورد متوقف خواهد شد. شبکه آذین در تمامی موارد این موضوع را با اخطار قبلی انجام میدهد تا وب سایت کاربر متوقف نگردد اما در مواردی که این موضوع باعث ایجاد اختلال در سرور و یا کاهش کیفیت و یا سرعت سرویس کاربران دیگر موجود بر روی آن سرور گردد شبکه آذین بدون اخطار قبلی سرویس کاربر را برای بیست و چهار ساعت متوقف خواهد نمود و سپس اخطارهای لازم را برای کاربر ارسال مینماید تا کاربر نسبت به رفع مشکل وب سایت خود اقدام نماید. در صورت تکرار این موضوع سرویس کاربر به طور کامل و برای همیشه قطع خواهد شد. کاربر میپذیرد شبکه آذین تنها مرجع تعیین حدود استاندارد مورد بحث در این ماده میباشد.در کلیه هاست های اشتراکی ویندوز و لینوکس (هاست های VIP شرایط مجزا و مندرج در صفحه ی خرید محصول را دارند) مقدار ۱۰ درصد از فضای دیسک پلان خریداری شده قابل اختصاص به دیتابیس می باشد. در صورت نیاز به میزبانی دیتابیس با حجم بیشتر می بایست نسبت به ارتقا سرویس به پلان بالاتر اقدام شود تا محاسبه ی ۱۰ درصد فضای دیسک پلان جدید، فضای مورد نیاز کاربر را تامین نمایید. در صورتیکه فضای مورد نیاز کاربر با ۱۰ درصد بالاترین پلان سرویس های اشتراکی تامین نمی شود نیاز به خرید سرور مجازی/فیزیکی جهت میزبانی سرویس می باشد و سرویس های اشتراکی مناسب برای کاربر نمی باشند.
خبرنامه، ایمیلهای گروهی، ایمیلهای تبلیغاتی و اسپمارسال ایمیل انبوه از سرویس های شبکه آذین ممنوع است. منظور از ایمیل انبوه ارسال ایمیل با تعداد بیش از کاربرد متعارف یک کاربر معمولی اینترنت در روز میباشد . ارسال ایمیل تبلیغاتی حتی برای یکبار از تمامی سرویس های شبکه آذین ممنوع است. ارسال هرگونه ایمیل تبلیغاتی یا گروهی، صرف نظر از باری که بر روی میل سرور ایجاد میکند ممنوع میباشد. همچنین هر وب سایت نمیتواند بیش از پانصد ایمیل در روز ارسال کند و این ایمیلها به هیچ عنوان نباید شامل ایمیلهای (تبلیغاتی ، خبرنامه ، اطلاعرسانی جمعی یا گروهی یا عمومی و یا انفرادی ) باشد. سرویس متخلف بلافاصله و برای همیشه قطع خواهد شد. در مواردی که سرویس کاربر نیاز به تعداد بیش از پانصد ایمیل در روز دارد این موضوع حتماً باید قبلاً به تأیید شبکه آذین رسیده باشد. کاربر میپذیرد شبکه آذین تنها مرجع تعیین کاربرد متعارف مورد بحث در این ماده میباشد.
انتقال به غیرمشتریان نمیتوانند پیش از دریافت مجوز كتبی از شرکت شبکه آذین، بخشی یا تمام حقوق یا تعهدات خود نسبت به این توافقنامه و یا هر یک از محصولات و خدمات شبکه آذین را به دیگری واگذار نموده یا وكالت دهند. به طور کل انجام هرگونه نقل و انتقال محصولات و خدمات شبکه آذین نسبت به عین ، بخش و یا منافع آن به هر طریق شامل انتقال قطعی ، رهنی ، اجارهای ، شرطی ، صلح حقوق ، اقرار ، وکالت ، وصیت و حق تقسیم اموال تنها با اجازه کتبی شبکه آذین امکانپذیر میباشد. در صورت انجام هر نوع نقل و انتقال بدون اجازه کتبی شبکه آذین نقض این تعهدنامه رخ داده است و دریافتکننده محصولات و خدمات دارای هیچگونه حقی نبوده و کاربر انتقالدهنده مسئول خواهد بود.
اطلاعات صحیح
مشترك موافقت مینماید كه با بهروز نمودن اطلاعات خود هنگام استفاده از خدمات و محصولات شبکه آذین اطلاعات صحیح در اختیار شبکه آذین قرار دهد و شبکه آذین برای برقراری هرگونه ارتباط با مشترك از اطلاعات ارائهشده توسط مشترك استفاده نماید چنانچه اطلاعاتی كه ارائه میدهد نادرست، مبهم یا ناقص باشد و یا شبکه آذین شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن، مبهم بودن، ناقص بودن و یا دقیق نبودن اطلاعت شما داشته باشد شبکه آذین به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترك را قطع و حساب وی را مسدود نماید. در صورتی که کاربر از ابتدا اطلاعات ناصحیح و یا ناقص وارد نماید نقض شرایط این توافقنامه رخ داده است و هنگامی که شبکه آذین از این امر آگاهی یابد سرویس کاربر را برای همیشه قطع خواهد شد و کاربر حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. شبکه آذین بنا به صلاحدید خود ممکن است از یک کاربر درخواست تأیید هویت نماید در این حالت کاربر موظف میباشد نسبت به ارسال تصویر برابر اصل مدارک هویتی خود و تأیید هویت و مشخصات محل سکونت بر اساس نوع درخواست تأیید هویت و محل سکونت اقدام نماید در غیر این صورت تا زمان تأیید هویت و محل سکونت کاربر حساب وی و تمامی خدمات مرتبط با آن معلق خواهد شد. در صورتیکه شرکت، در هنگام تکمیل فرآیند خرید وبه جهت تسهیل وتسریع امور اقدام به دریافت وکنترل این مدارک ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای شرکت محفوظ بوده وبا عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به شرکت، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده خریدار خواهد بود. شرکت مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضاﺀ خریداران ونمایندگان آنها ندارد
امنیت حسابمشترك متعهد میگردد كه محرمانه بودن كلمه عبور و اطلاعات حسابهای خود در شبکه آذین را حفظ نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی كه به وسیله حساب مشترك انجام گیرد به عهده خود مشترك است. چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد کاربر باید سریعاً به شبکه آذین اطلاع دهد.بدیهی است شبکه آذین هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان كه بر اثر استفاده فرد دیگری از كلمه عبور و یا حساب مشترك با و یا بدون اطلاع مشترك انجامشده نمیپذیرد.مشترك میبایست به دلیل امنیتی اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام كاربری و كلمه عبور خود احتیاط نماید. لازم به یادآوریست که دسترسی غیرمجاز افراد دیگر به حساب کاربر میتواند منجر به خسارات جبران ناپذیری گردد زیرا حسابهای کاربر در شبکه آذین دارای دسترسیهایی میباشند که میتوان از طریق آنها سرویس را به طور کامل حذف کرد و یا تغییر داد و یا به طور کامل به خارج از شبکه آذین انتقال داد که در این حالتها دیگر و تحت هیچ شرایطی نمیتواند تغییرات انجامشده را به حالت اول بازگرداند و یا سرویس کاربر را مجدد فعال نمود.
دامنه های تحت www.nic.irتمامی دامنههای تحت ir توسط پژوهشگاه دولتی دانشهای بنیادی(www.nic.ir) به عنوان متولی این موضوع در کشور ثبت می گردند و شبکه آذین کارگزار ثبت این نوع دامنهها میباشد.کاربر موظف به اجرای کامل و بی نقص تمامی موارد مندرج در راهنمای ثبت دامنههای تحت www.nic.ir شامل دامنههای ir و تمامی موارد دیگر میباشد در صورت عدم رعایت کامل راهنما مسئولیت تمامی موارد دیگر به عهده کاربر میباشد. همچنین کاربرانی که اقدام به انجام هرگونه عملیات در رابطه با این نوع دامنه مینمایند موظف به رعایت تمامی بندهای موافقتنامه پژوهشگاه دولتی دانشهای بنیادی(www.nic.ir) به آدرس اینترنتیwww.nic.ir/Domain_Register_Policy.html میباشند در این مورد تمام کاربران موظف به دریافت کامل راهنما چه از طریق وب سایت و چه از طریق بخش فروش میباشند و عدم درک و تفهیم این راهنما و موافقتنامه و یا عدم دریافت و یا عدم مطالعه آن رافع مسئولیت کاربران نمیباشد.
تهدید علیه شبکه آذینچنانچه استفاده مستقیم و یا غیرمستقیم مشترك از محصولات و خدمات شبکه آذین منجر به اقدام و یا تهدید قانونی مستقیم و یا غیرمستقیم علیه شبکه آذین، شرکتهای وابسته و یا شرکا گردد، شبکه آذین مجاز خواهد بود بدون در نظر گرفتن نتیجه این اقدامات به ادامه سرویسدهی به مشترك خود خاتمه دهد.
مالكیت معنویكلیه حقوق و منافع محصولات و خدمات مربوط به مالكیت معنوی شبکه آذین متعلق به شبکه آذین است. مشترك موافقت میکند كه هیچ سود یا امتیازی در این مالكیت معنوی به وی منتقل نمیشود و متعهد میشود كه هیچگونه ادعا و درخواستی درباره سود خدمات و محصولات نخواهد كرد. مشترك درك و موافقت میکند كه كلیه محتویات و موارد موجود در این موافقتنامه، سایر رویهها و وب سایت شبکه آذین مانند سایر حقوق و قوانین مالكیت تحت حفاظت قوانین مختلف حق نشر، حق امتیاز و علامت تجاری در جمهوری اسلامی ایران میباشد و شبکه آذین صادرکننده امتیاز آن صریحاً تمامی حقوق مربوط به چنین مواردی را برای خود محفوظ میدارد، همچنین مشترك درك و موافقت نموده است كه از هرگونه استفاده از بندهای شرح دادهشده در بالا به هر نحو بدون داشتن اجازه صریح كتبی از شبکه آذین یا صادركننده امتیاز آن منع شده است. هیچگونه امتیاز یا حقی تحت هرگونه حق نشر، امتیاز، علامت تجاری، علامت خدماتی یا حق مالكیت یا پروانه دیگر به وسیله این توافقنامه به مشترك واگذار نشده است.
ضامن تعهداتمشترك یا هر شخص دیگر كه به نمایندگی از مشترک این توافقنامه را با عمل ورود به سایت شبکه آذین یا تهیه هر یک از سرویس های شبکه آذین یا انجام هرگونه معامله و یا تراکنش با شبکه آذین و یا عمل تأیید در مراحل خرید، به صورت الكترونیكی امضا مینماید، بدین وسیله اعلام میكند و متعهد میشود كه داری حقوق، اختیارات و اعتبار لازم برای اجرای مفاد این توافقنامه میباشد و هیچ یك از حقوق و مزایای این توافقنامه را به شخص دیگر انتقال نخواهد داد. همچنین متعهد میشود كه ۱۸ سال یا بیشتر سن دارد و یا وكیل قانونی وی این شرایط را دارد و به جانشینی وی این قرارداد را امضاء خواهد كرد و تضمین مینماید تمامی مفاد این قوانین را مطالعه نموده و درک کرده است .
پرداخت غرامتمشترك توافق میكند كه از شبکه آذین ، پیمانكاران، نمایندگان، كارمندان، مدیران، سهامداران و وابستگان آن در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب و یا هزینه شامل حقالوکاله كه ناشی از ادعا، عملكرد و یا تقاضای شخص ثالث در ارتباط با مشترك (شامل نمایندگان مشترك و یا هر فرد دیگر كه از اشتراك، محصولات یا خدمات مشترك با و یا بدون اجازه مشترك، استفاده از خدمات و محصولات كه مشترك از شبکه آذین خریداری نموده است) و یا نقض مفاد توافقنامههای موجود در این توافقنامه باشد، محافظت كرده و غرامات اجتماعی را پرداخت نماید. علاوه بر این مشترك موافقت مینماید كه از شبکه آذین در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب یا هزینه شامل حقالوکاله كه ناشی از نقض ضمانتها ذكر شد و در این توافقنامه به هرگونه عملكرد خلاف از جانب مشترك، هر ادعایی مبنی بر اشتراك شما به كپیرایت ، علامت تجاری، حق مالكیت معنوی شخص دیگر باشد محافظت كرده و غرامات احتمالی را بپردازد. این غرامات علاوه بر غرامتهایی است كه مشترك از طرف خود پرداخت مینماید.
کاربر موافقت میکند كه در هر شرایطی سقف خسارات اثباتشده توسط مرجع رفع اختلاف شامل مراجع قضایی و یا هر مرجع رفع اختلاف دیگر به نفع کاربر برای هر یک از انواع سرویس ها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط کاربر به شبکه آذین بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ تحت هیچ شرایطی نخواهد داشت. تمامی مشتریان ، کاربران و مشترکان شبکه آذین موظف به پذیرش این ماده بوده و در صورت عدم پذیرش هرگز نباید هیچکدام از محصولات و یا خدمات شبکه آذین را تهیه نمایند.
در صورتی که سرویس کاربر به دلیل فنی برای مدت بیش از ۲۴ ساعت قطع باشد به ازای هر ۲۴ ساعت یک روز به انتهای سرویس کاربر اضافه میگردد. این افرایش پس از ارسال درخواست الکترونیکی کاربر انجام خواهد شد. در صورتی که مدت قطعی سرویس کاربر از ۶۰ روز بیشتر گردد سرویس کاربر فسخ و باقیمانده مبلغ سرویس کاربر بر اساس مدت سرویس و از زمان شروع قطعی سرویس محاسبه و مبلغ آن به کاربر مرجوع میگردد. در صورتی که قطعی سرویس کاربر به دلایل غیر فنی از جمله نقض شرایط سرویس شبکه آذین و یا فسخ یک طرفه سرویس کاربر توسط شبکه آذین و یا هر دلیل غیر فنی دیگر رخ داده باشد این شرایط برپا نخواهد بود. شبکه آذین تنها مرجع تشخصی فنی و یا غیر فنی بودن قطعی میباشد
اقدام قانونی علیه شبکه آذینکاربران شبکه آذین تعهد مینمایند چنانچه شكایتی علیه شبکه آذین در حال اجرا یا ارسال داشته باشند قبل از اقامه دعوی ابتدا به صورت کتبی و از طریق ارسال یک نامه با امضاء کاربر به همراه تصویر کارت ملی از طریق پست سفارشی به آدرس دفتر مرکزی شبکه آذین را از این موضوع مطلع گردانند و شبکه آذین فرصت دارد طی حداکثر ۲۰ روز کاری پس از دریافت نامه مذکور تلاش نماید تا شاید بتواند از طرق فنی و غیر فنی مورد کاربر را رفع نماید. قصور از جانب مشترك در مورد ارسال این اطلاعیه به شبکه آذین به منزله نقض موارد این توافقنامه خواهد بود و بر اساس شرایط نقض توافقنامه اقدام خواهد شد. همچنین هیچ روشی غیر از پست سفارشی جهت این اطلاعیه مورد قبول نمیباشد.
قوانین حاكم،محل دادرسی ، عدم اجازه شكایتدر صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف است بر اساس ماده ۱۲ (قدام قانونی علیه شبکه آذین) بدوا نسبت به اعلام موضوع به شبکه آذین اقدام نموده تا موضوع مورد رسیدگی واقع گردد. با توجه به اینکه مجوز فعالیت شبکه آذین که از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران می باشد در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۲۰روزکاری، خریدار می تواند به شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران مراجعه نموده تا موضوع مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد. ضمنا خریدار تعهد می نماید نظر شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران را به عنوان حکم مرضی الطرفین پذیرفته و حق هرگونه شکایت و یا درخواست حکم و یا اعتراض و یا ادعاء به سایر مراجع را ﺟﺰﺋﺎً و ﮐﻼً از خود ﺳﻠﺐ و اﺳﻘﺎط ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ.
همچنین مشترك مجاز نخواهد بود در مسائلی كه در این توافقنامه مطرح شدهاند شكایتی به مراجع ذیصلاح ارائه دهد.
ابلاغ های قانونیكلیه ابلاغها و اعلانات عمومی شبکه آذین در وبسایت اعلام خواهند شد. اخطارهای مربوط به نقض شرایط سرویس به پست الكترونیك مشترك ارسال میشوند. اعلانات و ابلاغهای مشترك به شبکه آذین از طریق پست سفارشی به آدرس دفتر مركزی ارسال گردد. در تمامی موارد عدم دریافت ایمیل ارسال شده توسط کاربر پذیرفته نمی باشد.
عناوینعناوین موجود در این توافقنامه جنبه تفسیری دارند و چنانچه تضادی بین عناوین و مفاد توافقنامه وجود داشته باشد، مفاد قرارداد میبایست مرجع عملكرد قرار گیرند .
توافقنامه كاملتوافقنامه حاضر شامل رویهها و توافقنامههایی كه در این قسمت اشاره شده (مانند رویه حل اختلافات) به عنوان قرارداد كامل و تنها قرارداد بین مشترك و شبکه آذین برای محصولات و خدمات شبکه آذین تلقی میگردد.
تفكیكپذیریبخشهای این قرارداد تفكیكپذیر میباشند. در صورتی كه بخشی از این قرارداد نامعتبر یا غیر اجرایی باشد آن بخش با استناد به قانون و به نزدیکترین شكل به متن اصلی تفسیر میگردد و سایر قسمتها و شرایط توافقنامه به طور كامل لازمالاجرا هستند.
. سلب اختیارعدم اجری بخشی از شرایط این توافقنامه و توافقنامههای ضمیمه آن توسط شبکه آذین در مقابل مشترك یا دیگران به منزله سلب حق اجرای این توافقنامه از شبکه آذین نمیباشد.
. وضعیت اضطراریشبکه آذین همه تلاش خود را برای پایدار نگهداشتن خدمات و محصولات انجام میدهد با این همه مشكلات فنی و غیر فنی خاص و سایر عوامل خارج از كنترل شبکه آذین هر از چند گاهی ممكن است منجر به وقفه در سرویسدهی شبکه آذین گردند. مشترك موافقت مینماید شبکه آذین را برای نتایج این وقفهها مسئول نداند.
خسارت و رفع مسئولیتشبکه آذین تعهد مینماید تمامی خدمات ذکرشده در وب سایت را به کاربر ارائه دهد. تمامی خدمات شبکه آذین به همان شکلی که هستند ( AS IS ) ارائه میشوند و هیچگونه گارانتی(ضمانت) صریح و ضمنی (اضافه بر مواردی که در وب سایت قید گردیده) شامل آنها نمیگردد. ضمناً هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بیعیب بودن، عدم قطعی، امنیت کامل و … ارائه نمیشود. همه ضمانتهای غیر کتبی در مورد سرویس های شبکه آذین که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار میباشند. شبکه آذین هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمیپردازد. شبکه آذین تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی نخواهد بود.
با توجه به امکان اشتباه انسانی تمامی ضمانتها ، قرارها و قولهای شفاهی(تلفنی ، رو در رو و یا هر روش شفاهی دیگر) و یا الکترونیکی (ایمیل ، چت ، تیکت و انواع روشهای ارتباط الکترونیکی دیگر) که توسط پیمانكاران، نمایندگان، كارمندان، مدیران، سهامداران ، وابستگان و تمامی زیرمجموعههای شبکه آذین به کاربر ارائه میگردد به طور کامل باطل میباشد و تنها ضمانتهای کتبی با مهر و سربرگ قانونی شرکت و یا موارد صریحاً قیدشده در وب سایت شبکه آذین معتبر میباشد و تمامی ضمانتها ، قرارها و قولهای غیر مکتوب مطلقاً باطل میباشد. در این حالت کاربر میتواند درخواست ارائه ضمانت کتبی از شرکت نماید و در صورت عدم وجود ضمانت کتبی با مهر و سربرگ قانونی شرکت کاربر اعلام میدارد که هیچکدام از موارد شفاهی و یا الکترونیکی دیگر را مستند ندانسته و بر اساس آن هیچ اقدامی انجام نداده و یا تصمیم اتخاذ نمینماید.
شبکه آذین تحت هیچ شرایطی در برابر هر نوع خسارت مستقیم و غیرمستقیم که از سرویس ها و یا خدمات شبکه آذین متوجه فرد و یا افرادی گردد مسئول نمیباشد، حتی اگر این ادعا بر اساس قرارداد، نقض گارانتی (صریح یا ضمنی)، نقض توافقنامه و رویههای جانبی آن بوده و یا عدم توانایی مشترك در استفاده از محصولات و یا خدمات شبکه آذین باشد. اگر چه شبکه آذین احتمال چنین خسارتی را گوشزد كرده باشد، برخی شرایط مسئولیت در برابر خسارت ممكن است از حالات فوق مستثنا گردد كه در چنین شرایطی مسئولیت شبکه آذین محدود به هزینه پرداختی توسط کاربر به شبکه آذین برای محصول و یا خدمت مربوطه میگردد.
کاربر موافقت میكند كه در هر شرایطی سقف خسارات اثباتشده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هر یک از انواع سرویسها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت. تمامی مشتریان ، کاربران و مشترکان شبکه آذین موظف به پذیرش این ماده بوده و در صورت عدم پذیرش هرگز نباید هیچکدام از محصولات و یا خدمات شبکه آذین را تهیه نمایند. تمامی موارد مرتبط با کاربران شامل محتوای وب سایت کاربران، نحوه استفاده آنها از خدمات شبکه آذین و اطلاعات و دادههای استفادهشده توسط کاربران و به طور کل تمامی مواردی که توسط کاربران اقدام شده باشد به عهده کاربر بوده و هیچ شخص ثالثی حق اقدام قانونی علیه شبکه آذین را ندارد و در صورت لزوم اقدام قانونی تنها علیه کاربر باید انجام شود بدیهی است مسئولیت تمامی عملیاتی كه از طریق حساب مشترك و یا خدمات در اختیار کاربر انجام میگیرد، چه به وسیله خود مشترك و چه به وسیله جانشین و نماینده وی و یا افراد متفرقه و یا به هر طریق دیگر، به عهده مشترك میباشد. شبکه آذین از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجامشده در حساب مشترك با و یا بدون اجازه مشترك خودداری میکند.
اسکریپتهاقرار دادن هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و وب سایت متخلف برای همیشه قطع میگردد.
نصب Chat roomChat room ها معمولاً به میزان بالایی از منابع یک سرور را مصرف میکنند بنابراین امکان نصب آنها بر روی سرویسهای اشتراکی وجود ندارد. کاربرانی که نیاز به نصب Chat room دارند میبایست از سرویسهای اختصاصی شبکه آذین استفاده نمایند.
IRCانجام IRC بر روی کلیه سرویسهای شبکه آذین اکیداً ممنوع بوده و شبکه آذین ضمن قطع سرویس متخلف، حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ میدارد.
بکاپ داده هاشبکه آذین در تمامی سرویس های خود اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از کل سرور (نه یک کاربر خاص) به صورت دورهای مینماید.این دورهها ممکن است هفتگی، ماهانه، چند ماه یکبار و یا سالانه انجام پذیرد اما این نسخه پشتیبان صرفاً جهت عملیات داخلی شبکه آذین می باشد و ممکن است شامل داده های یک کاربر خاص نباشد. تمامی کاربران میپذیرند به طور کلی مسئولیت بکاپ(نسخه پشتیبان) اطلاعات با خود آنان بوده و همه کاربران میبایست پشتیبان کلیه اطلاعات خود را در جایی خارج از تجهیزات و سرورهای شبکه آذین نگهداری نمایند تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایند. در صورت بروز هر مشکل مسئولیت به عهده کاربر خواهد بود و کاربر موظف است اطلاعات را از پشتیبانهای تهیهشده توسط خودش که در خارج از سرورهای شبکه آذین نگهداری مینماید بازگرداند. این ماده شامل تمامی سرویس های شبکه آذین بدون استثنا خواهد بود و حتی در صورتی که در ویژگیهای یک سرویس بک آپ گیری هم قید گردیده باشد صرفاً جنبه بک آپ گیری داخلی شبکه آذین را دارد مشتری نمیتواند از آن استفاده نماید و شامل این ماده خواهد بود و کاربر آن سرویس نیز موظف به تهیه بک آپ میباشد. هیچ دلیل فنی و غیر فنی برای عدم تهیه نسخه پشتیبان از کاربر پذیرفته نیست و عدم همکاری و یا مشکل فنی نمیتواند دلیل عدم تهیه بک آپ توسط کاربر باشد. در صورتی که کاربر به هر دلیل امکان تهیه نسخه پشتیبان خارج از سرویس های شبکه آذین را ندارد باید فوراً استفاده از سرویس را متوقف نماید و در صورت ادامه استفاده از سرویس مسئولیت مشکلات احتمالی به عهده کاربر خواهد بود. کاربر موظف میباشد از سالم بودن و کامل بودن بک آپ تهیهشده توسط خودش در خارج از سرویس های شبکه آذین اطمینان حاصل نماید و در صورت خراب بودن و یا ناقص بودن بک آپ تهیهشده توسط کاربر مسئولیت به عهده شبکه آذین نخواهد بود. در صورتی که امکان بازگرداندن اطلاعات کاربر از بک آپ های شبکه آذین موجود باشد این عمل با دریافت هزینه انجام خواهد شد و در صورتی که به هر دلیل امکان بازگرداندن اطلاعات کاربر از نسخههای پشتیبان شبکه آذین وجود ندارد هیچ مسئولیتی متوجه شبکه آذین نخواهد بود.
پایگاه داده و ایمیلحجم پایگاه داده و ایمیل تمامی سرویس های دارای این موارد درصد مشخصی از کل فضای پلان اختصاصیافته میتواند باشد. و هیچ کاربری حق استفاده بیش از این مقدار را ندارد و کاربر باید پیش از تهیه سرویس از میزان مربوطه آگاهی پیدا نماید.
موارد منع استفادهاستفاده از سرویس های اشتراکی شبکه آذین برای هر یک از موارد زیر اکیداً ممنوع میباشد و کاربر تعهد مینماید از سرویس اشتراکی خود برای هیچکدام از عناوین زیر استفاده ننماید. در صورت مشاهده هر یک از موارد زیر در سرویس های اشتراکی شبکه آذین سرویس کاربر مربوطه سریعاً و بدون هیچ اخطار قبلی قطع خواهد شد و تمامی مبلغ پرداختی کاربر به عنوان جریمه توسط شبکه آذین ضبط خواهد شد.Spidering
Crawlering
Mailing Scripts
HYIP
Mailing lists
Hot-Linking
Proxy
Bit Torrent
AutoSurf, PTC, PTS ,PPC sites
IP Scanners
Port Scanners
Fraudulent Sites
Brute force Programs/Scripts/Applications
leeching
استفاده غیر قانونیکاربران متعهد میشوند تمامی قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران را رعایت نمایند. همچنین با توجه به قرار داشتن سرورهای شبکه آذین در کشورهای انگلیس و امریکا ، کانادا، آلمان و هلند کاربران متعهد به رعایت تمامی قوانین سلبی مرتبط با اینترنت در کشورهای ایران ، آمریکا ، انگلیس ، کانادا ، هلند ، آلمان و اتحادیه اروپا میباشند و عدم آشنایی کاربران با این قوانین رافع مسئولیت آنها نخواهد بود. به طور کل سرویسهای شبکه آذین میبایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیماً به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد میتواند شامل مواد زیر باشد (البته محدود به مواد زیر نیست)قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز
استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران
استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران
اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
انتشار اکاذیب علیه دیگران
کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود
سایتهای فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی
استفاده غیر قانونی از سرور و شبکهمختل كردن امنیت سیستم یا شبكه ممنوع است و در صورت بروز چنین مسائلی شبکه آذین حق پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را محفوظ میدارد. نمونههایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبكه شامل موارد ذیل میشود: دسترسی یا استفاده غیرمجاز از دادهها، سیستم یا شبكه، از جمله هر گونه تلاش برای جستجو، اسكن یا آزمایش آسیبپذیری یك سیستم یا شبكه، مداخله در خدمات ارائهشده به هر كاربر، میزبان یا شبكه، شامل: تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامههای الكترونیكی، تلاش عامدانه برای پر كردن فضای یك سیستم، تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایتها بدون مجوز از مالکان آنها و …
ویروسها و سیر فعالیتهی تخریبیاستفاده از سرویسها یا تجهیزات شبکه آذین برای ایجاد یا ارسال ویروسها، کرمها یا تروجان های اینترنتی ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش برای ایجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است.
مسائل جنسیاستفاده از سرویس های شبکه آذین برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی دادههای مرتبط با مسائل جنسی به هر شکل ممنوع است.
ایجاد مزاحمت برای شبکه آذین و تمامی زیر مجموعه های شبکه آذیندر صورت ایجاد هرگونه مزاحمت برای شبکه آذین و تمامی زیرمجموعههای آن مانند کارمندان ، وب سایت ، گروه پشتیبانی و غیره به هر نحو شامل (تلفنی،ایمیلی،ارتباط اینترنتی و غیره) و یا اهانت و یا توهین به شبکه آذین مانند کارمندان ، وب سایت ، گروه پشتیبانی و غیره به هر نحو شامل (تلفنی،ایمیلی،ارتباط اینترنتی و غیره) و تمامی زیرمجموعههای آن، سرویس کاربر سریعاً ، بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و شبکه آذین فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود. شبکه آذین تنها مرجع تشخیص این مورد خواهد بود.
نشر اکاذیب علیه شبکه آذین و تمامی زیر مجموعه های شبکه آذیندر صورت نشر هرگونه اکاذیب علیه شبکه آذین و تمامی زیرمجموعههای آن به هر نحو شامل (الکترونیکی و غیر الکترونیکی) و یا تهمت و افترا به شبکه آذین به هر نحو شامل (الکترونیکی و غیر الکترونیکی) سرویس کاربر سریعاً ، بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و شبکه آذین فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود. شبکه آذین تنها مرجع تشخیص این مورد خواهد بود.
اقدام علیه شبکه آذین و یا خسارت به شبکه آذیندر صورت هرگونه اقدام که به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم به صورت مالی و غیرمالی شامل (منافع ، اعتبار ، شهرت و …) شبکه آذین لطمه وارد نماید. سرویس کاربر سریعاً ، بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به شبکه آذین خواهد بود. همچنین در صورتی که سرویس کاربر به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم موجب ایراد خسارت مالی و غیرمالی به شبکه آذین گردد کاربر مسئول جبران آن خواهد بود.
حریم شخصی و اطلاعات محرمانهبه طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیطهای ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیطها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه شبکه آذین تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه مینماید، با این حال از جانب احتیاط از کاربران خود میخواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را ناامن فرض نمایند. شبکه آذین هیچگونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود نمیپذیرد.
مسئولیت کاربرانکاربران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیهشده میباشند همچنین میبایست به حقوق سایر کاربران شبکه آذین احترام بگذارند. شبکه آذین حق تعلیق یا قطع دائم سرویس کاربرانی که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر کاربران میگردد را برای خود محفوظ میدارد. کاربر میپذیرد که شبکه آذین تنها مرجع تشخیص این موضوع میباشد و کاربر حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
شبکه آذین هیچگونه مسئولیتی در رابطه با دادهها و اطلاعات کاربر در سرویس های خود ندارد و مسئول حفظ ، نگهداری ، بروز بودن ، بازیابی و امنیت اطلاعات و دادهها شخص کاربر میباشد. در صورتی که به هر دلیل فنی و غیر فنی که توسط شبکه آذین و یا شخص ثالث رخ داده باشد و به واسطه آن اطلاعات کاربر دچار اشکال، عدم بروز بودن، ناقص بودن، لو رفتن ، مورد نفوذ قرار گرفتن، تخریب شدن و یا هر نوع ایراد دیگری گردید شبکه آذین هیچگونه مسئولیتی نداشته و کاربر موظف میباشد از آخرین پشتیبان (بک آپ) خود که در خارج از سرویس های شبکه آذین نگهداری میشود استفاده نموده و اطلاعات خود را بازیابی نماید.
اقداماتی که شبکه آذین در صورت تخطی از این شرایط انجام می دهدتخطی از هر یک از شرایط درجشده در اینجا موجب قطع کامل و همیشگی سرویس کاربر میشود. شبکه آذین تنها تشخیصدهنده تخطی از شرایط مندرج میباشد. در صورت عدم رعایت شرایط توافقنامه توسط کاربر شبکه آذین حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویسدهی را برای خود محفوظ میدارد. زمانی که شبکه آذین از تخطی یک کاربر از شرایط مندرج اطلاع پیدا میکند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس کاربر به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسیها شبکه آذین بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع دائمی سرویس خاطی خواهد بود همچنین شبکه آذین در صورت لزوم حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ میدارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران ، آمریکا ، انگلیس ، آلمان ، هلند ، کانادا و اتحادیه اروپا خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب میگردد. شبکه آذین هیچگونه وجهی به کاربران متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به شبکه آذین خواهد بود
تغییرات در محصولات و خدمات شبکه آذینشبکه آذین مجاز است در هر زمان که لازم باشد نسبت به حذف، اضافه، ارتقا، تعویض، تغییر و یا تغییر در تنظیمات هرگونه برنامه، نرمافزار، داده، سختافزار، تجهیزاتی که به واسطه آنها به کاربران سرویس میدهد، اقدام نماید. این تغییرات ممکن است بر روی عملکرد برنامههای کاربران و محتویات سایت آنها تأثیرگذار باشد. در این حالت کاربر مسئول سازگار کردن مجدد برنامه خود با تغییرات جدید میباشد و شبکه آذین هیچگونه مسئولیتی در این رابطه ندارد.
برنامه های جانبیشبکه آذین همیشه سعی بر انتخاب و تهیه بهترین برنامههای مورد نیاز جهت سرویسدهی به کاربران خود را دارد با این حال هر یک از این برنامهها ممکن است دارای اشکالات و نواقصی باشند که شبکه آذین مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت علاوه بر این ممکن است برنامه مذکور کلیه نیازهای یک کاربر را برطرف نکند. مسئولیت استفاده از این برنامهها بر عهده خود کاربر است.
ضمناً شبکه آذین هیچ تضمینی در رابطه با نصب شدن یک برنامه خاص که توسط شبکه آذین ارائه نشده است ارائه نمیدهد.
حقوق مالکیت معنوی شبکه آذینکلیه اشخاص اعم از کاربران شبکه آذین و غیره بدون مجوز کتبی شبکه آذین مجاز به استفاده کلی یا جزئی از مطالب مندرج در این وب سایت به هر شکل ممکن، نمیباشند. همچنین استفاده از نشان تجاری و نام “شبکه آذین” به هر نوع و با هر پسوند و پیشوند بدون مجوز کتبی ممنوع میباشد و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار میگیرند.
حداقل سنکلیه کاربران شبکه آذین میبایست حداقل ۱۸ سال تمام داشته باشند. اشخاص صغیر میبایست توسط یکی از والدین یا قیم قانونی وی سرویس تهیه نمایند. شخصی که سرویس توسط وی برای شخص صغیر تهیه میگردد قانونا مسئول رعایت کلیه قوانین و شرایط خدمات شبکه آذین میباشد.
شرایط خاصشبکه آذین هیچگونه مسئولیتی در رابطه با مشکلات حقوقی و غیرحقوقی دامنه و یا دامنهها ، قطعی ارتباط اینترنت جهانی و یا داخلی ، مشکلات سراسری در اینترنت جهانی و یا داخلی ، حملات و خرابکاریها گسترده، مشکلات فنی ایجادشده به واسطه اشتباه و یا ضعف عملکرد کاربر و به طور کل هر گونه اختلال ایجادشده به واسطه شخص کاربر ، موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای قانونی، دولتی ، حکومتی و بینالمللی و مسائل حقوقی خارجی مانند تحریمها ، مسائل حقوقی داخلی مانند محدودیتها و دستورات و بخشنامههای دولتی و انواع سانسور ، فیلترینگ و قطع دسترسی داخلی و بینالمللی را به عهده نمیگیرد در این موارد شبکه آذین هیچگونه تعهدی نخواهد داشت و هیچگونه وجهی به کاربران تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. در این حالت کاربر باید تا زمان رفع مورد منتظر بماند.
روشهای پرداختکلیه هزینههای مندرج در وب سایت به صورت ریال یا تومان است همچنین کلیه صورت حسابها بر مبنای ریال ایران صادر میگردد. پرداختها به شبکه آذین به یکی از اشکال زیر صورت میگیرد:واریز به حساب های معرفی شده در وب سایت یا در صورت حساب های صادره
پرداخت آنلاین توسط کارت های بانکی کشور از طریق درگاه پرداخت آنلاین بانککلیه پرداختها پس از تأیید توسط امور مالی شبکه آذین در پرتال کاربران، در اکانت کاربر ثبت خواهد شد. در صورت عدم ثبت پرداخت در پرتال مذکور، کاربر مسئول پیگیری میباشد. در صورتی که عدم پیگیری توسط کاربر وعدم دریافت تأییدیه کاغذی در سربرگ و ممهور به مهر شرکت توسط کاربر که موجب قطع سرویس یا حذف آن گردد، مسئولیتی برای شبکه آذین ایجاد نخواهد شد.
هزینه کلیه سرویس ها صرفاً به یکی از طرق بالا به صورت کامل و در ابتدای دوره اخذ خواهد شد. شبکه آذین میتواند تا زمان تسویه حساب کامل ارائه سرویس را به تعویق بی اندازد.
همچنین کاربر موظف به اطمینان از فعال شدن نهایی سرویس خود پس از پرداخت میباشد زیرا ممکن است به دلیل اختلال فنی سرویس کاربر پس از پرداخت فعال نگردد در این حالت کاربر باید حداکثر طی ۷۲ ساعت از طریق تماس با شبکه آذین نسبت به رفع نقص و یا اطمینان از فعال شدن سرویس اقدام نماید.لازم به ذکر است دریافت ایمیل، پیامک و یا اطلاعات موجود در ناحیه کاربری در این حالت معتبر نیست و زیرا ممکن است ایجاد اختلال فنی پس از بهروزرسانی آنها رخ داده باشد.
تمدیدکلیه کاربران میبایست قبل از پایان دوره سرویس نسبت به تمدید سرویس خود اقدام نمایند. در غیر این صورت پس از پایان دوره هیچگونه اعتراضی مبنی بر قطع سرویس و یا حذف آن پذیرفته نمیباشد.
شبکه آذین قبل از پایان مدت سرویس سعی خواهد نمود تا از طریق ایمیل به مالک سرویس اطلاع دهد ولی عدم انجام این اطلاعرسانی به هر دلیل موجب ایجاد هیچگونه حقی برای کاربر نخواهد شد.
تبصره ۱:
پرداخت فاکتور تنها نشاندهنده پرداخت شدن مبلغ از سوی کاربر میباشد و تأییدکننده تمدید سرویس نمیباشد. کاربران باید پس از پرداخت از تمدید قطعی سرویس خود مطمئن گردند و طی حداکثر ۷۲ ساعت از طریق ارسال تیکت بررسی به واحد پشتیبانی شبکه آذین (نحوه ارسال در بخش پشتیبانی سایت شبکه آذین توضیح دادهشده است) از این موضوع مطمئن گردند زیرا ممکن است در مواردی به دلیل ایجاد اختلال فنی در سیستم پس از پرداخت فاکتور توسط کاربر، سرویس کاربر تمدید نگردد و تنها فاکتور کاربر پرداخت گردد.
کاربر هرگز نباید به دلیل تغییر تاریخهای موجود در بخشهای مختلف شبکه آذین از جمله ناحیه کاربری خود و یا ایمیلها و یا پیامکهای دریافت شده از این موضوع اطمینان یابد زیرا ممکن است پس از پرداخت کاربر اطلاعات ایمیل ، پیامک و یا ناحیه کاربری و یا دیگر بخشهای شبکه آذین بروز گردد اما عملیات تمدید سرویس کاربر به هر دلیلی انجام نشود و در این حالت کاربر باید حداکثر طی ۷۲ ساعت نسبت به پیگیری و رفع نقص از طریق ارسال تیکت بررسی به واحد پشتیبانی شبکه آذین اقدام نماید در غیر این صورت هیچ مسئولیتی متوجه شبکه آذین نخواهد بود.
تنها راه اطمینان از تمدید سرویس ارسال تیکت بررسی به واحد پشتیبانی شبکه آذین (نحوه ارسال در بخش پشتیبانی سایت شبکه آذین توضیح دادهشده است) و یا دریافت تأییدیه رسمی ممهور به مهر شرکت میباشد در غیر این صورت و در صورتی که کاربر فاکتور را پرداخت نماید و از یکی از طرق ذکرشده از تمدید سرویس خود مطمئن نگردد مسئولیت به عهده وی خواهد بود. در صورتی که پس از پرداخت فاکتور توسط کاربر به دلیل عدم تمدید سرویس کاربر از طرف شبکه آذین به هر دلیل فنی و غیر فنی که منجر به تعلیق، حذف و یا قطع دائم سرویس کاربر شده باشد شبکه آذین تلاش خواهد نمود بر اساس فاکتور پرداختشده سرویس کاربر را تمدید و مجدداً فعال نماید اما در صورتی که به هر دلیل فنی و غیر فنی تمدید و فعالسازی مجدد سرویس کاربر امکانپذیر نبود مبلغ فاکتور پرداختشده توسط کاربر به وی مسترد خواهد شد و کاربر هیچ حق دیگری نخواهد داشت.
تغییر در قیمتشبکه آذین مجاز به تغییر در قیمت سرویس های خود به هر دلیلی میباشد و تغییر در قیمت در صورت حساب دوره بعد تمامی کاربران منظور خواهد شد.
بازگشت پولشبکه آذین تحت هیچ شرایط پول پرداختشده برای یک محصول و یا خدمت و یا اعتبار ریالی را باز نمیگرداند و هرگونه ضمانت کتبی و شفاهی در این زمینه باطل میباشد. تنها سرویس میزبانی(هاستینگ) شبکه آذین دارای یک هفته مهلت بازگشت وجه میباشد و مشتری موظف میباشد در طول این مهلت سرویس هاستینگ خود را به صورت کامل مورد بررسی و آزمایش قرار دهد و در صورت عدم رضایت از سرویس به هر دلیل طی یک هفته از تاریخ سفارش اقدام به لغو سرویس هاستینگ خود نماید تا پس از کسر کسورات مندرج در سایت مبلغ پرداختی مشتری به وی عودت داده شود. بدیهی میباشد که پس از گذشت این مهلت به هیچ عنوان و دلیل سرویس هاستینگ قابل لغو نبوده و هیچ مبلغی به کاربر عودت داده نخواهد شد. همچنین در رابطه با انواع دیگر سرویس های شبکه آذین مانند ثبت دامنه و یا تبلیغ در گوگل با توجه به ماهیت آنها قابل لغو و عودت وجه نبوده و مشتری موظف میباشد قبل از سفارش و پرداخت به طرق مختلف از ویژگیهای سرویس مطلع گردد و پس از تکمیل سفارش هیچگونه امکان بازگرداندن وجه وجود ندارد و مسئولیت این مورد به عهده مشتری خواهد بود.
تبصره ۱:
در صورتی که کاربر یک و یا چندین از بند از قوانین این شرایط سرویس را رعایت ننماید بخش مرتبط با مهلت یک هفتهای عودت وجه موجود در بند ۴۵ لغو گردیده و هیچ مبلغی به هیچ عنوان به کاربر عودت داده نخواهد شد
تغییرات آینده این توافقنامهکلیه کاربران سرویسهای شبکه آذین موظف به رعایت کامل این شرایط میباشند. این شرایط جامع و کامل نبوده و شبکه آذین حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان دارد. کاربر موظف است به صورت دورهای این قوانین و شرایط را مطالعه نموده و از آن اطلاع یابد. عدم اطلاع کاربر از این قوانین رافع مسئولیت کاربر نخواهد بود. کاربر اعلام میدارد با تمامی تغییرات آینده این توافقنامه از ابتدا موافقت کرده است.
لغو سرویسدر صورتی که کاربر به هر دلیل شامل عدم رضایت از کیفیت ، یا عدم برآورده شدن نیاز ، عدم آگاهی قبل از خرید ، اشتباه در خرید و یا هر دلیل دیگری اقدام به لغو سرویس نماید هیچ مبلغی تحت هیچ شرایطی به کاربر بازگردانده نخواهد شد و تنها سرویس کاربر جهت جلوگیری از شارژ مجدد لغو خواهد شد. تنها سرویس میزبانی از این شرایط مستثنا بوده و بر اساس بند ۴۵ (بازگشت پول) اقدام خواهد شد.
همچنین شبکه آذین حق فسخ یک طرفه سرویس کاربر (شامل میزبانی وب ، دامنه و یا هر سرویس دیگر در شبکه آذین) را به هر دلیل فنی و غیر فنی در هر زمانی دارا میباشد. در این حالت ادامه سرویس کاربر فوراً قطع میگردد و هیچ نوع خدمات دیگری از جمله تحویل سرویس به کاربر، دادن پشتیبان دادهها ، دادن امکان انتقال به غیر و یا هر نوع خدمات دیگری تحت هیچ شرایطی به کاربر ارائه نخواهد شد و کاربر باید از نسخه پشتیبان خود که در خارج از سرویس های شبکه آذین نگهداری میکند استفاده نماید . در این حالت تمامی دادههای کاربر فوراً از سیستم های شبکه آذین حذف و سرویس های مانند دامنه به صورت عمومی و بودن مالکیت کاربر آزاد میگردند و باقیمانده مبلغ پرداختی کاربر بر اساس باقیمانده زمان سرویس وی محاسبه و مبلغ آن به کاربر باز پس داده خواهد شد.
. قانون حاکمهر قرارداد و موافقتنامه شامل این سند، فرم های سفارش و سایر قراردادهای ارائه خدمات شبکه آذین بین مشتری و شبکه آذین، مشمول و مبتنی بر پایه قوانین جاری کشور ایران، تفسیر خواهد شد. مشتری موافق است که هر گونه دعوی قضایی یا حکمیت بین مشتری و شبکه آذین در چنین حوزه قضایی انجام خواهد شد و مشتری رضایت به حضور و آمدن به این حوزه قضایی دارد. اگر هر بخش از قرارداد از طرف دادگاه ذیصلاح، به هر دلیلی غیر قابلاجرا تشخیص داده شود، سایر بخشهای قرارداد، کماکان معتبر و قابلاجرا خواهد بود.
ضمنا خریدار تعهد می نماید نظر شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران را به عنوان حکم مرضی الطرفین پذیرفته و حق هرگونه شکایت و یا درخواست حکم و یا اعتراض و یا ادعاء به سایر مراجع را ﺟﺰﺋﺎً و ﮐﻼً از خود ﺳﻠﺐ و اﺳﻘﺎط ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ.
همچنین مشترك مجاز نخواهد بود در مسائلی كه در این توافقنامه مطرح شدهاند شكایتی به مراجع ذیصلاح ارائه دهد.
آگاهی پیش از خریدبر اساس بندهای ۴ (خسارت و رفع مسئولیت) و ۴۷ (لغو سرویس از طرف کاربر) این موافقتنامه و با توجه به تخصصی بودن سرویس ها و خدمات شبکه آذین ، تمامی خدمات و محصولات شبکه آذین به صورت “همانگونه که هست” یا همان “AS IS” ارائه میگردند و هیچگونه ضمانت صریح و ضمنی مانند مطابق نیاز کاربر بودن، بیعیب بودن، دارای تمامی امکانت بودن،بدون محدودیت بودن، عدم قطعی، امنیت کامل ، توانایی و یا امکان استفاده کاربر از سرویس مربوطه نمیشوند. تمامی خدمات و محصولات شبکه آذین دارای محدودیتها و یا بعضاً عیبهایی میباشند. کاربر تعهد مینماید پیش از هرگونه سفارش از هر طریق ممکن (شامل وب سایت شبکه آذین، پرسش از شبکه آذین ، جستجو در اینترنت ،کسب آگاهی از وب سایت های دیگر) از محدودیتها و معایب سرویس مربوطه و یا سرویس شبکه آذین به طور کامل آگاهی داشته باشد و هیچگونه ادعای عدم آگاهی و یا عدم بر آورده کردن نیاز مشتری و یا عدم توانایی کاربر در استفاده از سرویس مربوطه پس از سفارش قابل پذیرش نمیباشد. با توجه به ماهیت سرویس های اینترنتی آنها ممکن است دارای معایب و محدودیتهایی باشند که شبکه آذین تا حد ممکن این موارد را در سایت خود قید مینماید اما با توجه به گسترده بودن این موارد امکان قید کامل آنها در سایت وجود ندارد همچنین این محدودیتها بر اساس شرایط زمان ممکن است تغییر یابند که مشتری با تمامی تغییرات بعدی آنها نیز توافق مینماید در نتیجه عدم قید یک و یا چند مورد از این محدودیتها و یا معایب در وب سایت شبکه آذین حقی برای کاربر ایجاد نمینماید و کاربر باید پیش از تهیه سرویس از تمامی ویژگیها و محدودیتهای آن سرویس و مطابقت آن سرویس با نیاز خود مطمئن گردد و سپس اقدام به تهیه آن نماید. در صورت عدم آگاهی کاربر و یا عدم امکان استفاده کاربر از سرویس مربوطه و یا عدم مطابقت نیاز کاربر با ویژگیهای سرویس مربوطه کاربر به هیچ عنوان نباید سرویس مربوطه را تهیه نماید و در صورت تهیه سرویس بر اساس بند ۴۷ (لغو سرویس از طرف کاربر) اقدام خواهد شد.
هزینه دادرسیبا توجه به هزینههای پایین سرویس های شبکه آذین و سود بسیار پایین آنها و بر اساس این توافقنامه تمامی کاربران تعهد مینماید در صورت هرگونه اقدام حقوقی علیه شبکه آذین در تمامی محاکم قضایی و صنفی چه در پرونده تشکیلشده محکوم و یا صاحب حق شناخته شوند تمامی هزینههای دادرسی شامل هزینه وکلای شبکه آذین بر اساس هزینه عرف وکالت در زمان پیگیری پرونده ،هزینه اقامت و ایابوذهاب نمایندگان و وکلا و شاهدان شبکه آذین در صورتی که نیاز به حضور آنها در محلی غیر از شهر تهران باشد را تقبل مینماید. در صورتی که کاربر شبکه آذین با این بند موافق نمیباشد هرگز نباید از هیچکدام از محصولات و خدمات شبکه آذین استفاده نماید.
مطالعه این توافق نامهمطالعه دقیق و کامل این توافقنامه و پذیرش کامل آن برای تمامی کاربران شبکه آذین الزامی میباشد. این توافقنامه در محلی قرار دادهشده است که در هنگام سفارش و خرید و یا در هنگام عضویت در سایت شبکه آذین تمامی کاربران حتماً باید تأیید نمایند که این توافقنامه را به طور کامل مطالعه و با آن موافق میباشند و امکان خرید و یا سفارش هیچ یک از محصولات و خدمات شبکه آذین و یا عضویت در سایت شبکه آذین بدون تأیید مطالعه و پذیرش تمامی بخشهای این موافقتنامه وجود ندارد و هیچگونه ادعایی مبنی بر عدم آگاهی از این موافقتنامه پذیرفته نمیباشد. همچنین تمامی کاربران حتماً باید یک نسخه از این توافقنامه را قبل از انجام هرگونه خرید و یا سفارش از شبکه آذین چاپ نموده و نزد خود به عنوان متن قرارداد و موافقتنامه نگهداری نمایند و در صورت هرگونه پیگیری از طریق محاکم حقوقی آن را ارائه نمایند و اعلام نمایند که آن را قبل از هرگونه خرید و یا سفارش از شبکه آذین مطالعه و تأیید نمودهاند.
. شرایط ویژه اکانت های اختصاصی تبلیغ در گوگل (Google Adwords)اکانت های اختصاصی تبلیغ در گوگل مجزایی میباشند این شرایط در صفحه مربوط به این اکانت ها توضیح دادهشده است. همچنین این شرایط جهت بررسی بیشتر در آدرس شرایط ارایه اکانت مستقیم Google Adwords نیز قرار دارد و رعایت و پذیرش تمامی شرایط مذکور الزامی میباشد.